Merhaba.
Kızım tam 1 aylık. Bugün kontrole gittik. Bebeğim 3.870 gr dı doktor malesef çok az kilo almış hemen mamaya başlaman lazım dedi. Meme +mama iki saatte bir 60 ve 90 cc olarak ver bir hafta sonra göreyim dedi. Sütümün yetmediğini duyunca çok üzüldüm. Halbuki çaylar damlalar emzirmeler falan çok dikkat ettim ama olmadı. Oğlumda da yetmemişti mama ile beslemiştim. Bı sefer daha tecrübeliyim yaparım sanmıştım. Çok üzgünüm 😞 En azından elimden geleni yaptığımı biliyorum. Yine de çok üzüldüm
Bu arada 3700 doğdu. Hastaneden çıkışta 3.580 di. Şu an 1 aylık 3.870