Eşim dün kızıma karnına bastırınca anne acıktım catlak patlak oynayalim mı gıdıklanıyorum vs.diyen bebekten almış kızım 18 aylık çok hosuna gitti kucagından indirmiyor.Dün aksamdan beri ben öyle bir şey göstermemiş olmama ragmen göğsünü acıp bebeği emzirmeye çalısıyor.Göğsünü gösterip mam mam diyor beni emmek isteyince öyle der.Ne yapıyorsun kızım diyorum mam mam diyor dikkatini baska yöne cekmeye çalıssam da nafile bebegi o uyuyunca kaldırmayı düşünüyorum sizce bu hareketi normal mi ya ben cok endişe ettim neden bu hareketinden hoslanmadıgımı da anlayamadim cok rahatsız oldum ?