Erdemir
Sanki biraz daha zamanı var bebişiniz kolay mı çıkartıyor yoksa çok huysuzlanıp ağlar mı ?
Benim kızım 19 aylık ilk dişlerini çıkartmasından bu yana hep ağlak huysuz ve sinirli bir modda zaten doğum gününde çıkardı dişlerini ondan sonra yüzü hiç gülmedi ve azılar allahım en zoru ya böyle bişey olamaz ishal ateş ağzından sanki alev çıkıyor yavrum ya o derece mahvoluyo ve hala çıkarmadı tam 1 aydık zorlanıyo gerçekten diş dönemi çok zor rabbim bizlere kolaylık versin 😮💨🙏😌