Bebeğim 51 günlük. İdrarında koku fark ettim ve 15 günlükten beri kusması vardı. Bu kusmanın şiddeti son zamanlarda daha da arttı. İdrar tahlilinde enfeksiyon çıktı ve sanırım enfeksiyon kusma da yapabiliyormuş. Yarını bekliyoruz kültür sonucu çıkacakmış. Antibiyotik verir sanırım. Çok üzülüyorum antibiyotik verilecek diye. Çabuk geçer mi ☹️
Bu durumu yaşayan var mı