sukusu21 doğumun güzel başladı dr iletişimimizde iyiydi ilk başından beri öylede devam etti dikiş vb sorun yaşamadım. ama doğumu hep kolaya basite indirgemiştim sanırım kafamda yda az sancı çekicem hastaye gidicemki hemen doğum olacak gb. İlk yıllk muanemde dr la bu hissiyatımı paylaştm keşke bukadar beklemeseydiniz birlikte aşsaydık çok üzüldüm vs dedi ama ben hala 2 sne olucak bu konuyu açmak değil düşünmek bile istemiyrm hatırladıkça ağlaysım gelir videolardan hatırlıyorum zaten ne yaşadığımı 😅 ilerleywn süreçte bi terepi vs düşünüyorum .