İyi günler kizlar doğum gün geçtikçe daha da bı yaklaşıyor heyecan dorukta unuttuğum birşeyler olabilir bana yardımcı olursanız sevinirim sizce bebek cantasunda olmazsa olmazlar nelerdir ben şimdilik bunları koydum 😍

30 bez
Islak mendil
3 tam takım
1 isimli tulum
1 tam takım hastane çıkışı konulmadı henüz gelmesini bekliyorum
5 zıbın
6 çorap
3 ağız mendili
Biberon
Emzik
2 müslin battaniye
1 emzirme önlüğü
1 penye battaniye olucak hastane setinin
Başka koymam gereken neler var fikrinizi bekliyorum kızlar
Bu arad ayrıntıda minik bir mutluluk gizli 🥰🥰