Başlığa ne yazacağımı bilemedimm
8 gün sonra oğlum yaşına girecek koltukda sıralama yapıyor yürüme arkadaşı ile gidiyor fakat en ufak düşmede canı acımasa bile ağlıypr yani popsunun üstüne düşüyor ağlıyor mesela düşecek gibi oluyor tutuyorum korkuyor ağlıyor korkutuğu için asla desteksiz yürümüyor Ama sürekli yürümek istiyor elimden tutup beni kaldırıyor bu yüzden bu korkusnu nasıl yenebilirim acaba