Letgodan tv ünitesini satıyorum birinle anlaşmıştım dun akşam biri daha istedi bende söyledim birinle anlastim geri dönüş bekliyorum haber gelmezse size haber veririm dedim. Ben corludayim anlastigim kiside çorluda 300 tl vericek diğeri çerkezköyde 400 tl veriyo. Aksam ilk anlastigima msj attim napicaksiniz alacakmısınız isteyen var diye geri dönüş yapmadi hiç okudu ama bugünde cerkezkoydeki msj atti naptınız diye bnde geri dönüş yapmadi almicak heralde dedim onla anlaştım nakliyeci bulucam dedi. Simdi sorum siz olsaniz naparsiniz parayamı bakarsınız anlasmayami