Merhabalar kızım yaklaşık 100e yakın kelimeyi anlıyor şunu getir bunu getir şunu yap vs herşeyi anlar yapar bardak nerde anahtar nerde vs bulup getirir ama toplamda 4-5 kelime var bu ay için yeterli midir? Alıcı dil çok iyi çoğu şeyi biliyor ama dile dökmüyor, birde dışarda bütün kadınlara anne bütün erkeklere baba diyor normal mi?