Merhaba! benim oğlumdada vardı 2 tane di bende korkmuşsum ama sıcakdan oldugunu düşündüm öylede oldu sudo krem sürdüm düzenli hemen kuruttu isilik ama biraz zaman alıo geçmesi sıkmayın sadece terlediğinde temiz suyla silin boynunu kurutp sudo krem sürün geçicektir