deletedmom4842 [bilinmeyen] deriyi yeniliyor olabilir acaba ilk ay bebekler de olur soyulma vücutlarında
Gizem37 [bilinmeyen] Benim oglumda 36 günlük ayni sekilde oldu hatta dogumdan beri gecmedi bende aile hekimine gösterdim krem yazdi simdi gecti cok az kaldi pişik kremleri fayda etmiyo hametan krem yazdi
Deletedmom113 Sgmzsedacnm o donemlet cok zor yaa sabret gececel merak etme bizlerde oyle gecirdik kimsr rahat gelmesi 6 7 aylara 1 yaslara sabret insallah seninde gececek
Dmttt [bilinmeyen] bizimde öyle bacakları kolları soyunuyordu ilk günler 26 gunluguz bi kaç gündür bizimki de bacak araları ince ince soyulmuş kızarmış bende pişik oldu sandım krem sürüyorum kaç gündür
Alpgdd Benim oğlumda da bacak arasında oldu. Zeytinyağı sürdüm hemen geçti. Bi kere de vazelin baby sürdüm. Bezin lastiklerinin oraya gelmemesine dikkat edin
Alpgdd [bilinmeyen] hakiki zeytinyağı ama. Marketten alınanlardan olmaz. Ben öyle yaptım ve kısa sürede geçti.
Dorukveannesi [bilinmeyen] merhaba benim oğlumda da oldu aynısı doktor bepantol pişik merhemi sür dedi ertesi güne geçti çok şükür.krem i değil ama özellikle pişik merhemi diye soruyorlar