Zeynepp97 Merhaba kızlar eşim bebişin tırnaklarını keserken bunu biraz dipten kesmiş ve 2 gündür böyle sudocrem sürdüm ama doktora götürsem mi acaba başına gelen var mı
Gonulcelen Zeynepp97 bacoderm krem surmemizi söylemişti bize doktor. Uyurken suruyordum. Bi kac gun icinde geçiyor zaten.
Songulselcuk Zeynepp97 çok geçmiş olsun benim oğlumda da 1 hafta önce aynı bu şekilde olmuştu😥 mucize olan bacoderm krem sürdüm gece gündüz çorap geçirdim eline öyle uyudu hemen iyileşti
Eldu97 Baticon alerjisi yoksa baticon daha sağlıklı olurdu çok geçmiş olsun isterseniz götürün gösterin
Zeynepp97 Merve5627 Tırnağını etin dışına çıkardım o sırada birazcık sıvı aktı içinden kızarıklığı gitti biraz, fazla bir şey yapmadım açıkçası bol suya soktum ki tırnağı çabuk uzasın diye
Gul_2890 Benim bebeğimede öyle olmuştu o batan yeri kestim az bişe sıvı aktı sonra zamanla geçti birşey sürmedim
Zeynepp97 goktugmom_061220 Yok gitmedik krem sürdüm sadece tırnağını hızlı şekilde uzatabilmek için suyun içinde falan beklettim geçti hamd olsun ☺️