papatya09_ Poğaça yapacaktım mayam var dedim derin dondurucu bi tarihine bakıyım dedim geçmiş bisey olurmu kulansam
Momylion papatya09_ ben bı defa kullanmistm buzlukta birşey olmaz dedi herkes. Yaparken de ekstra kötü koku vs başka bişey görmedim kabarmisti da