Busemehmetbora 6.5 aylık, açıkcası ben ek gıdaya çok yüklenmiyorum şimdiden. Genelde kahvaltıda yumurta sarısı labne karıştırıyorum. Bazen içine pekmez ve bebe bisküvisi. Bazenn mısır unu, yumurta sarısı pekmez, bazen sadece labne muz bebe bisküvisi yani dönüyorum ve her gün vermiyorum🙂 2 günde bir veriyorum bazen
Bazen kahvaltı niyetine meyveli yoğurt veriyorum, bazen avokadolu karışım.. yani daha erken olduğunu düşünüyorum o yüzden kasmıyorum:)