Merhaba kızlar
Benim 3 ay 4 günlük bebeğim var.
Kolik bir bebek ama probiyotik sayesinde daha hafifledi. Sütüm tazyikli ondan da kolikti sanırım. Emzik almaz, kanguru ve sling sevmez. Ana kucağında 10-15 dk duran bir kızım var. Havalar ısınınca ev 26-27 derecelere çıktığından beri midir yoksa ben bir yerde hata mı yapıyorum kızım gündüzleri 30-40 dk uyuyor. Uyuduğunda da kucağımda sallanarak uyuttuğum için de kucağımda uyuyor. Yana bırakınca (beşik hiç sevmedi) koltuğa bırakınca uyanıyor. 2 hafta önce 1-1.5 saat uyuyordu bu arada. Ben tek bakıyorum uyumayınca canım kızım ne kahvaltı ne su ne tuvalet ihtiyacımı gideriyorum. Uyanık olunca bir yere koyunca duruyorsa şansa hızlıca yapıyorum. Onlar da önemli değil yine dayanırım aç susuz ama kızım için endişeleniyorum. Gündüzleri tek dışarı da çıkaramıyorum. Asansörü olmayan merdivenleri bir yerde oturuyoruz komşulukta yok. Gece uykuları da çok iyi değil ne yapacağımı bilemiyorum