Mugela07 20aylık oğlum aynı şeyleri yaşıyoruz, bir haftadır sanki başka bir çocuk geldi o kadar zorlanıyorum ki çok üzülüyorum. Çünkü nasıl davranacağımı napacağımı bilmiyorum. Bağırmalar çığlık atarak ağlama huyu, herşeyi fırlatma, bana vurma şiddetlice, kendine vurma, ısırma vs….
İnşallah kısa bir dönemdir tez vakit geçer😢