UmutBey Mahvoldum bu nasıl bir uykuyla savaş halidir ya, uyutmak için çabalarım hep ağlama krizleri ile buluşuyor, uyuduğu da en fazla 30 dk, yeminle yoruldum daha 4 ay 5 günlüğüz ne zaman geçecek bu 😒😒
UmutBey Erguvn çok şükür ağlama kriz dönemini atlattık. Uykuya dalıyor, oyun halısında vakit geçiriyor, sürekli kucak için mırıldanmıyor. Yeminle sabrımın sonu selametmiş diyorum şuan 🤲🏻😄