Merhaba arkadaşlar
1 yaşında bir bebeğim var. Başını bazen sağ tarafa bazen sol tarafa yatırıyordu. Çok kez doktora gittik ve tahliller yaptırdık. Tortikollis şüphelenildi ancak raporları temiz çıktı. Fizik tedaviye de gerek görülmedi. Nörolojik muayenesi de iyi çıktı. En son bir beyin mr istendi bunu cektirecegiz.
Fakat ben bugün birşey farkettim. Daha doğrusu bundan emin oldum. Bebeğimin sadece boynu bir tarafa düşmüyor. Komple vücudu o tarafa kasılı kalıyor. Bu beni çok rahatsız etti.
Bazen düzeliyor bazen sol bazen sağ tarafa bu şekilde kasılıyor. Yatık duruyor. Ve böyle olduğunda çok mutsuz halsiz hasta gibi oluyor. Otururken devriliyor mesela o tarafa doğru.
Böyle bir durumla karşılaşan var mı ?