izmirizmir35 medikalpark’ta doğum sonrası ilk kontrolü arda bey yaptı, daha sonra Tülay hanıma gittik. Alerji için Zeynep hanıma gittik.
Tülay hanımla iletişim kurmakta zorlandık, çok fazla konuşup bilgi aktarmak istedi tabi öyle olunca bana sorma fırsatı kalmadı.
Arda bey için memnuniyet çok duydum fakat, benim elektiriğim tutmadı diyelim 😅
Şimdi medicana’da Öner bey’e gidiyoruz.
Aynı şekilde alerji için medicana’da şule hanım’a gidiyoruz.