Doriko Merhaba, bize doktorumuz blanderı hiç önermedi. Bunun yerine 1 2 ay gıdaları süzgeçe koyup ezip, sadece ezilen bölümü verin bosasını vermeyin demişti. 7. Ay bebeklerde pütürlü yeme eşiğidir bunu atlamayın diye de eklemişti. 7 aylık olunca süzgeçle ezip verdiğiniz gıdalara azar azar posasınıda eklemenizi tavsiye ederim. Buna alışınca direkt çatalla ezip pütürlü verin gitsin. Blandera alıştırınca 2 yaşına kadar çorba yada püre kıvamında yemek istiyorlar herşeyi