Kızım 8 aylık oldu. Alt iki dişimz 5.ayda patladı dün de üst iki dışı patladı dişinden dolayı çok mızmız tetagil vs kullandım yok fayda etmedi gece yarım saatte bir emmeye uyanıyor. Gündüz 3 uyku yapıyordu kendi kendine iki uykuya düşürdü. Gece uykumuz hiç yok bin kere emmeye kalkar gündüz iki uykusu toplam 2 saat. Emiyor sabah kahvaltı 1 yumurta sarısı tahin pekmez labne falan türü şeyler veriyorum yediği kadar. Meyve emzigine biraz meyve katıyorum arada bir de her gün başka çeşit çorba yapıyorum bir gün durup bir gün makarna vitmadan muhallebi karışımı aldım gece uyumadan onu veriyorum içine pekmez katip ek gidamiz bu kadar az mı sizce ? Toplasanız bunları yediği 1 su bardağı etmez. Emeklemiyor döne döne evde geziyor:) babbabab iinnne ve gel gel falan diyor. Sizlerde durum nasıl ? :) Bir de bu ay boyu 1 cm uzamış ama hiç kilo almamış ona canım sıkıldı doktor dış dönemi oldugu için normal verebilirde hatta kilo dış dönemi dedi de..