9.5 aylık bebegım cok guzel ıstahlıydı bu zamana kadar guzel yıyordu ama gecen haftadan berı ek gıdayı reddedıyor. Burnu akıyordu doktora götürdük damla yazdı kullandım hala gecmedı bıraz var o günden beri sevdıgı seylerı bıle zar zor yıyor burnundan mı dıyorum ama bu kadar da olur mu kaşığı görünce kafasını cevırıyor agzındakını tüküruyor 😞 ne yapmam lazım alternatif sevdıgı seylerı denıyorum onları bıle ıkı kasık anca yıyor pankekten falan nefret eder bastan berı zaten yemez sız nasıl basa çıktınız yemedıgınde emzırıyor musunuz sureklı meme ıstıyor yemedıgı ıcın