Mrb oğlum 11 aylık ve 4 aydır sürekli burnu akıyor hırıltılisi var burnunu kasiyo ve hapşırıyo 2 kere doktora götürdüm bunun için sadece burnunu yıka diyip gönderdiler çocuğun burnu hep yara silmekten çok üzülüyorum böyle belirtiler yaşayıp çözüm bulan var mı ne yapmam lazim