Defne50 25 gün önce sezeryan oldum 10 gün sonra hiçbir ağrım yoktu 2 gundur felaket ağrıyor normal midir
Nazlican Defne50 Evet normal Uyuşukluğu bile geçmez daha anca kendine gelir Kendine geldikçe ağrıması kaşınması yanması normal
incikusum Defne50 benimde 10. Gunum ilk gunler bile bu kdr acimamisti organlar yerine yerlesiyor sanirim rahim toplaniyor normal demisti doktorum insallah hemen gecer yara yerlerim yaniyor