D1234 oğlumun narkozla oldu. 13 aylıktı. Hiçbi şey hatırlamamasına rağmen o hastane süreci. Kan alma, serum, doktorlar vs. Korku kaldı üstünde uzun bir süre. 21 aylık bir bebek cok daha her şeyin farkındadır. Nasıl durucak ki lokal anestezi ile. Bence bunun için çok büyük. Tabi doktorlar daha iyi bilir. Biz bi sorun yaşamadık anesteziyle ilgili. Ameliyathaneye giderken bi ilaç veriyorlar ameliyathanede bayıltana kadar hatırlamasın diye. Ameliyathanede de biraz ayılması gerekiyor öyle getiriyorlar