Merhaba, zaten az ince telli çok seyrek saçlarım vardı. Bebeğim 3 aylık olunca iyice dökülmeye başladı. Şuan 4 aylık. 1 aydır banyoda ve tararken avuç avuç saçım dökülüyor😒😒 ne zamana kadar sürecek bu? Tekrar nasıl çoğaltabilirim. Tecrübeli anneler fikrinizi yazın lütfen🙏🏻