Bebişim 4 aylık oldu hala regl olmadım.Endişelenmeli miyim ?
usernamee 1 sene bile sürebiliyor🧚♀️
usernamee 11.ayda oldum cok normal 1 yila kadar olmamak veya duzensiz olmak
tesekkur ederim💕