Arkadaşlar merhaba, bu biberondan kullanan var mı aranızda? Meme reddi yaşamamak için önerdiler ve daha az içiyorlarmış bunda mamayı daha ağır akışlı olduğu için ne kadar doğru? Biri 0+ Diğer biberonda 1+ imiş hangisini önerirsiniz? Bilgi verebilecek var mı?
