Ben de 4aylikken yaptırdım lokal oldu, evde anestezik krem sürüp gittik. Jetex önermişti doktoru da. Sonrasında karton bardağı kesip kullandım sünnet kulotlari kasıklarına batıyor gibi kızarttı çünkü. Bezine de pipisinin denk gelecegi yere bolca vazelin sürün yapışmasın. Bir haftada tamamen iyileşti bitti gitti merak etmeyin evet ilk çiste biraz ağladı ama çok ağıdı olmadı genel anlamda