nazan34 benim doktorum korse önermiyorum korse göbeğin kalmasına neden oluyor dedi almadım.haklıymış sanırım çünkü göbeğim kendiliğinden gitti.ki 80 kilo olmama ve 5 kg bebek doğurmama rağmen
Enesenemir nura yamuna ya da diğer korseler geçici çözüm bence.saglikli bir diyet ve spor asıl çözüm .ben de çok tereddütte kaldim alayim mi almayayim mi siz yiyip ictikten sonra korse ne yapabilir ki🤷♀️