BusraMuratS ilk günler bizde öyleydik halada isteyerek alıyor diyemem. Karnı aşırı gerilmişti verdiğimde sığınamıyordu emmekten huzursuz oluyordu. Şimdi karnını doyuruyor doyduğuna emin olduktan sonra ağlarsa veriyorum. Hemen almıyor ağzının içinde sağa sola oynatıyorum emziği biraz emip atmak istiyor ama elimle tutuyorum ağzında 1 dk falan ondan sonra kendisi bırakmıyor. Aşırı emme refleksi kuvvetli bir bebek benimki başka çaresi yoktu yani onada kendimede eziyet etmektense istemeyerekte olsa verdim.