Merhabalar bebeğim 10 aylık. 3 gündür hem gündüz hem gece uykusuna ayakta sallanmadan geçiyoruz şükür. Bunu ben 6 aylıkken denemiştim burda okuyarak ilk zamanlar ağlıyor sonra sakinleşiyor alışıyor yazanlar olmuştu. 6 aylıkken denediğim de 45 dakika kesintisiz ağlamıştı sonra uyumuştu üzüldüm vicdan azabı çektim devam ettiremedim ayakta sallamaya devam ettim yeter ki ağlayıp üzülmesin diye. Şimdi tekrar denedim ve ağlamadan uyuyor fakat uykuya geçmesi 40 dakikayı buluyor yanina uzanıyorum o da kalkmıyor ama dön Allah dön bi oraya bi buraya zorla uyuyor acaba bu normal mi çocuğuma eziyet etmiyorumdur inşallah 😔 bide yanına yatmam hata mı yoksa tek mi birakmaliyim uyuması için yoksa bi süre böyle desteksiz uyumaya alışınca mi tek birakmaliyim bu konular hakkında hiç bi bilgim yok yardımcı olur musunuz siz nasıl yapıyorsunuz bu desteksiz uyku işini ?