Kızlar bir sorum var. Araba değiştirme fikrimiz var malum piyasa uçuk. Birimizin maaşını tamamen krediye verip araba değiştirmek mantıklı mı sizce? Bir yandan al alınmış alınmıştır yatırım diyorum diğer taraftan aylık ödemesi yüksek hayat standardımı oldukça düşürecek diye tereddütteyim siz olsanız ne yapardınız