05-05-2021 aptamil kaşık maması kullanıyorum 200 ml me 5 yemek kaşığı atılıyor ama ben dolaba koyduğum sütlerin miktarına göre ayarlıyorum koyu yapıp yapmama size kalmış her sabah 75 ml anne sütü ne 2 yemek kaşığı kaşık maması ilave ediyorum açıldıktan sonraki 1 ay içinde bitirmeniz gerekiyor biberon la vermiyorum kaşıkla yiyor