serifealadag cok normal o daha cok kucuk bağırsakları bizim gibi itme hareketini yapamiyor ve kakalari sivi olup yatar pozisyonda oldukları için zorlanıyorlar. Ona yardımcı olmak istiyorsan kaka yaparken dik tut, bir yere otur bebeginin sırtını göbeğine yasla hafif oturur gibi yani alaturka tuvalete oturur gibi tut daha rahat yapacak :)