Hshsjshs uzun süre oğlum kabızlık yaşadı ne kadar zor çok iyi bilirim. Ama fitil o kadar kötü bir şey ki çocuğu o kadar korkutuyor ki🤦🏻♀️ geçici çözüm olabilir belki yine de. Ben mecbur kalınca lavman alır yapardım.
8-10 gün yapmadığı zamanlar olurdu. Ki aylık bebeğiniz bilmiyorum ve bu durum kronikleşirse tabiki bebeğiniz 1 yaşını geçti ise doktorunuzla görüşün Magnesiee Calcine diye toz bir ilaç var aklınızda bulunsun. Sadece o çözüm oldu. Ne probiyotik yaradı işe ne zeytinyağı kefir falan.