Yine bir atak dönemi mi bilmiyorum ama iki lokma çekiyor sonra kafasını öbür tarafa atıyor Oyun mu yapıyor yoksa süt gelmiyor sinirleniyor mu süt içerken bile kıpır kıpır anlamıyorum gelip gelmediğini sıkıyorum damla damla geliyor ama onun çekmesi ile bir değil onu da biliyorum sizde de böyle bir durum oldu mu çekip çekip bıraktı mı doyup doymadığını da anlamıyorum