purpleblue süresi yok anlarsın hemen eger bebek kabız oluyorsa mama yapıyordur sütünün yapacagini pek sanmam 2 gün falan hala devam ederse kesinlikle değiştir yazık ben başta ara ara veriyordum sütle besleniyordu genelde bi muddet sonra hep mama icince anladim ki Aptamil kabiz yapıyo mama degistire değiştire bulucaksin hangisinin iyi geldiğini ben ilk değişmemde memnun kaldim aptamilden sonra ineri üzerine sma geçtim cok memnunum sonra butcemde kisa bi sorum oldu bebela daha ucuz du 1 kere aldim direk kabiz hemen tekrar sma aldim mecburen yani sen anlarsın cok bekleme değişme süresi diye bisey yok kabiz olduysa degisceksin mecbur olarak