Yasemnakca hepimizin başından geçmiştir belki benim de ilk zamanlar sütüm yetmiyor gibi düşünüyordum bebeğim çok zayıf doğmuştu gören de çocuk kilo almıyor senin sütün yok vs diyerek benim aklıma girdiler. Bir akşam gerçekten de sütüm gitti tamamen ben sütümün olmadığını düşündükçe 1 damla dahi gelmedi. Bebeğim aç uyudu. O gece hep dua ettim Rabbim yavruma yetebilmeyi nasip et diye kendimi de inandırdım, benim sütüm yetecek bebeğime diye gece bebeğimi emzirmeye kalktığımda göğüslerimin ikisi de şişmişti. O günden beri bi problem yaşayacak gibi olsam bebeğim emerken ilk dakikalarda emerken süt yokmuş gibi gelse de 1 2 dk sonra yutkunduğunu görünce seviniyorum sevindikçe sütüm artıyor. Biraz uzun oldu ama moral gerçekten çok önemli. Olumlu düşünün hep