Gnyarknnn orda üniversite okudum. Şahane bir şehir. Söylenilenlere göre pahalı da değil bence. Biz doğu anadoludayiz burası daha pahalı. Tarım yok dışardan geliyor her şey. Ama orda köylüler kendi ektiklerini pazara getirirlerdi. Çok özledim ya orayı. İnşallah bizde doğu görevinden sonra gideriz Aydın’a 🌸