Betulalperen doktorum bana sezeryan sonrası 6 ay korun dedi. Dikişlerle alakalı bir durum sanırım normal olarak da 1 yıl diye biliyorum. Tabi ben korunma yolu denemiyorum tüp bebek diye. Spiral taktırmak istiyorum hatta kalmamak için eşim saçmalama zaten tüp bebek enfeksiyon vs olursun diyor. 1 poşet iğne kullandım, serum ve ilaçlar bir sürü. Vücuda en az 1 buçuk yıl dinlenme hakkı vermek istiyorum