Mavi1_ozdenir merhaba biraz önce durduk yere sol tarafıma göğsüme mi desem kalbime mi desem bi ağrı girdi kalp krizi geçiriyorum zannettim çok endişeli ve kaygılıydım böyle oluyorum ve kendimi çok kötü hissediyorum panik atak mi acaba ?