Bebegim bugun sabahtan beri kakasini yaparken asiri derece zorlaniyor ve zaten hic bsy yaoamiyor cani yandigi icinde agliyor surekli ay basinda ek gidaya basladik dun de kabak tadim gunumuzdu bugun de kabiz olmus cok kotu kabak dan dolayi olmus olabilir mi var mi bi oneriniz ne iyi gelir