Gece yolculugundan çok korkuyorum 21 aylık kızımla 12 saat gündüz yolculuğu çok mu zorlu geçer sizce? Çizgi film seven bi çocuk pek açmam normal de. Sabah 10 da binsem 1 saat çizgi film izlese 1 saat çikolataa şeker oyalasam 12 buçuk öğlen uykusu saati dayanamaz ayağımda sallarım uyur. 3 gibi uyanır normalde. Belki otobüsde ekren uyanır 2 gibi uyandı desem. Biraz etrafı seyrettirsem. Bi kaç yeni oyuncak sipariş vericem onlarla ilgilense mola yerlerinde indirsem hadi saati oldu 4 5 diyelim. Sonra si allah kerim diyelim. Zor olur zoruna raziyim ama imkansız olurmu. Ailemi görmeyeli 1.5 sene oldu. Gurbet canıma tak etti..