hufhufprenses Hanımlar doğum yapalı 52 gün oldu sezaryen doğurdum dünden beri iç dikişlerim ağrıyor dıştan kızarmış ve yumru gibi sertlikler var aynı zamanda onlar da kıpkızarık neden olduğunu bilen var mı ne yapsam geçer ?
Kubra_0 hufhufprenses bende yerimi alayım 45 gunde benim oldu sezeryan olalı benimde kıpkırmızı dikislerim
_BirKalpteikiPrens_ hufhufprenses benimde öyleydi 3 ay olacak bazen batisma oluyor hafif kızarıklık var doktorum sorun yok normal demişti zamanla geçecek inşaAllah
Gizem_zk hufhufprenses 49 gün oldu bende de aynı sorun var birde spinal doğum yaptım bazen bebeğimin altını değişirken üstünü giydirirken belim çok ağrıyor iğnenin yerinde batma oluyor gibi
Bersahefem hufhufprenses benim 10 ay oldu sezeryan olalı.tansiyondan dolayı acil sezeryana alındım.dikişlerim hala kırkırmızı şiş gibi iyileşmedi daha ağrı acı yok kaba kırmızı kabarık şekilde duruyor herkesinki nasıl bilmyrm sadece çizgi gibi belli oluyor diyenler duydum
cemre_-34 hufhufprenses 8 ay olacak doğum yapalı bnm de hala öyle kızarik falan snradan normalde dönüyor dediler bnde hiç kadın doğuma gitmedim kontrole falan aslında gitmek gerek
mavilimorcicek41 hufhufprenses enfeksiyon olabilir doktoruna danış bence en kısa zamanda bende öyle bir sıkıntı olmadı canım 40 kontrolüne çağırmadımı
hufhufprenses mavilimorcicek41 hayır çağırmadı spiral taktırmak için gittim rahime baktı sadece dikişlerle ilgili bir şey söylemedi