Sibelkerim
Bana hiç bi şey vermemişlerdi iki farklı doktora gittiğim halde hiç bi şey vermiyorlar canım ıhlamur yap ballı iç sabah akşam pekmez falan ye nane limon kaynat iç bitkisel şeyler yap yani hamilelikte ve emzirirken hiç bi ilacı vermiyorlar şiddetli ağrıda en fazla parol yada minoset öneriyorlar o kadar geçmiş olsun inşallah çabuk atlatırsın