Bebeğim 2 aylık, ilk birbucuk ay memeden emmedi ya sağıp ya da silikon uç ile süt verdim. Birbucuk ayın sonunda çok zor da olsa memeyi kabul etti ama şimdi de 5-10 dakika emip bırakıyor. Bazen kavga ederek bırakıyor. Sağım yaptığım dönemde süt daha çok çıkıyordu şimdi meraktan saginca daha az çıktığını gördüm. Hani hep memenin boşaltılması lazım süt artışı için derler ya nasıl anlayabilirim boşaldığını? Bir de tamamen bitmiyorsa süt ne yapmam, nasıl içirmem lazım sizce?