ikibebedublekahve Az önce instagramda denk geldiğim bilgi bu şekilde, ben diş sancısı için tetagil veriyorum ama burada calgel kullananları çok gördüm o yüzden paylaşma gereği duydum bu bilgiyi
barlassmoom ikibebedublekahve lokain zaten lokal bölge uyuşturmak için kullanılan anestezik bir ilaç. yani diş çıkarken acısının geçmesi için içerisine uyuşturma etkili bir ilaç kullanmak yerine ne kullanabilirler? ha tabi kullanıp kullanmamak tercih meselesi fakat sanki ilacın kullanım amacı bu değilmiş lokainde uyuşturucu özelliğine sahip ilaç değil kanser tedavisinde kullanılan bir ilaç gibi tepki verilmesi saçma olmuş
Girlpower ikibebedublekahve hiç birini kullanmadım bizim de doktorumuz önermemişti zaten boğaz yollarına kadar uyuşturduğunu söylemişti
Madam ikibebedublekahve hepsinde bulunmuyor bu maddeler yalnız temiz içerikli olanları tercih etmek lazım zaten
ikibebedublekahve barlassmoom yani daha zararsızı varken neden bebeğimizin vücuduna anestezik maddeler yükleyelim hangi anne ister ki 🙂
barlassmoom ikibebedublekahve ben hangisinde var yok demedim. zaten jelin amacı uyuşturup ağrı azaltmak lokain olmayacakta ben mi olacağım içinde? ha tabi faydası ve zararı üzerine kullanımı annenin değerlendirmesine bağlı.
ikibebedublekahve Deletedmom_22 bende kullanmak istemedim yeşil soğan verdim havuç verdim ama asla sakinleştirmedi en son çare bitkisel diye tetagil aldım 😕
Deletedmom_22 ikibebedublekahve anladım canım bende sadece ağrı kesici şurubundan veriyordum öyle sakinleşiyordu biraz 🙏özellikle köpek ve azı dişlerinde zor çıktı
Noname21 ikibebedublekahve bütün dis jellerinin içinde var. Lidokoin dediğin şey agri ve wci veren herseyin uyusturmasinda kullanılıyor. Örneğin penisilin iğnesini yaparken içine azicik çekerler cubku ağır bir iğne ve çok yakar. Disciler zaten kullanılıyor. Bebek dis jellerinin içindede var
scooby-doo ikibebedublekahve paylaşımı yapan hanımefendinin uyarısı yersiz.amaç o bölgeyi uyuşturarak acıyı yangıyı hafifletmek zaten.he isteyen kullanmasın tabi.