Fadimelina01 Kızlar selamlar cümleten hayırlı cumalar bebeğimi emzirdikce diz kapaklarimda geçmeyen bir sızı oluştu hiç geçmiyor gece gündüz sızlıyor bu durumu yaşayan oldumu
Aklimdasin Fadimelina01 emzirmekle alakalı oldugunu düşünmüyorum. Bi ortopediye randevu alın. Benzeri durum yaşadım cunkı
Deniz3434 Fadimelina01 hayırlı cumalar benim 1 aydır sürüyor sol bacağıma vurdu kalsiyum magnezyum eksikliğinden dedi doktor çok fena ayakta duramıyorum bazen
Fadimelina01 Deniz3434 bende aynı canım çok ağrıyor iki bacağımda cok sızlıyor gece gündüz yatamıyorum
Deniz3434 Fadimelina01 benimde öyle maalesef sende bi gözük istersen belki başka bişi de diyebilir ben ilaç almak istemedim emzirdiğim için maden suyu kendim yoğurt yapıyorum süt o tür şeyler yemeye başladım bakalım artık allah yardımcımız olsun inşallah 🙏