Dün konser vardı ilk kez dışarı çıkacaktık aylar sonra fakat 9 aylık kızımın gitmesi uygun olmaz diye kayınvalideeme bıraktım fakat aklım hep onda gelirken de nenesini istedi ayrılmadı ona alıştı hemen ve çok kiskandim ve ben bebeğimi hiç kimseye bırakamıyorum sizde de oluyor mu